
Toimitus, palautus, reklamaatiot
TOIMITTAMINEN, PALAUTUS, REKLAMAATIOT
TOIMITTAMINEN
Tilattujen tuotteiden toimitusaika on 2-8 arkipäivää. Onnistuneesta ostosta tulee tilausvahvistus oston yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Se toimii myös kuittina ostoksesta ja mahdollisena takuutodistuksena.
Toimitamme tilauksia Suomeen.
TOIMITUSMAKSUT
Nouto Postin pakettiautomaatista 8,90 €
Nouto Postin toimipisteestä 8,90€
Kotipaketti 12,90 €
TUOTTEEN PALAUTUS JA VAIHTO
Kaikilla normaalihintaisilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusajan aika alkaa postipaketin vastaanottamisesta ja tulee lähettää 14 päivän sisällä meille takaisin. Emme ota takaisin yli 14 päivää vanhoja palautuksia.
Palautettavan tuotteen tulee olla palautushetkellä täysin puhdas ja myyntikuntoinen (ei eläinten karvoja, pölyä, minkäänlaisia kulumia tai hankaumia tms). Tuote pitää pakata siististi takaisin laatikkoon ja myyntipakkauksen on oltava uuden veroinen. Jos postitat tuotteet takaisin, varmistathan, että tuote palautuu meille täydellisessä kunnossa olevassa myyntipakkauksessaan käyttämättömänä. Voit lähettää paketin takaisin esimerkiksi samassa paketissa missä sait sen.
Kirjoita viesti paperille "palautus" tai "vaihto kokoon XX". Sen lisäksi kirjoita paperiin nimesi, tilausnumero, puhelinnumerosi ja osoitteesi.
Postipalautukset postitetaan seuraavaan osoitteeseen (ei postilokeroon):
Luistelutarvike Akseli / EBN Supplements Oy, Hirsimetsäntie 17, 15200 LAHTI. Palautuksen toimituskustannuksista vastaa asiakas.
NOUTOTILAUKSET
Nouto suoraan myymälästämme on helpoin ja edullisin tapa! Myymälänoutojen yhteydessä laitamme viestin sähköpostilla tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen, kun tuote on noudettavissa myymälästä. Noutotilauksia voit tilata myös kilpailuihin, joissa olemme mukana.
Palautuksiin tai vaihtoihin liittyvät kysymykset ota yhteys luistelutarvike@gmail.com
REKLAMAATIOT
Tuotereklamaatioiden kohdalla aina ensin yhteys luistelutarvike@gmail.com
Emme hoida reklamaatioita puhelimitse, joten ethän soita myymälänumeroihimme!
Sähköpostissa tulee olla tosite ostosta (kuitti myymäläostosta tai verkkotilauksesta), sinun yhteistietosi, sekä syy miksi haluat reklamoida. Jos ongelma on silmin havaittavissa liitä myös kuva viestiin.
Vastaamme normaalisti sähköposteihin normaalisti 1-7 arkipäivän kuluessa.
HUOM! Tilanteissa, joissa lähetät meille reklamoitavan tuotteen liitä paperille nimesi, tosite ostosta (kuitti myymäläostosta tai verkkotilauksesta) puhelinnumerosi ja osoitteesi.
Huomioithan, että reklamoitavan tuotteen tulee olla erittäin hyvin puhdistettu ennen kuin toimitat sen meille. Emme käsittele likaisia tuotteita.
Kun reklamaation käsittely on valmis, me ilmoitamme sinulle onko reklamaatio meidän mielestämme aiheellinen ja miten toimimme sen suhteen.
Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, lain mukaan ensisijainen velvollisuutemme on korjata tuote. Mikäli se ei ole mahdollista, sinulla on mahdollisuus saada tilalle uusi tuote tai maksun palautus. Valmistaja usein vaatii nähdä viallisen tuotteen ja tästä syystä reklamaatioissa voi mennä muutama viikko.
Kiitos ymmärryksestä!